Janina Kronlund


Litt life.
 
laxsallad på sweet vaasa tillsammans med daniela. förr hatade jag oliver, nuförtiden betalar jag extra för dem. sådana här halvplanerade kaffedejter (salladsmiddagar) om kvällarna tycker jag är riktigt najs och sätter guldkant på vardagen.
 
 
världens finaste babe en alldeles normal söndag. jobbigt bara att han tycker det är okej att ha på sig en huppare i sängen. huppare, byxor, yllestrumpor, mössor och mat (specifikt mat som smular) - där har ni listan på vad som absolut inte är okej att ha på/med sig i sängen.
 
 
denna lilla pälskling då ♥ tänk att hugo redan fyllt fem. familjen har alltså haft denna doggo ungefär lika länge som jag jobbat på ollis. trettiofem fina hundår. tiden går håhhojjajaja som man säger :D
 
 
på tal om ollis. jag och viccan slog ihop oss för att slå alla i årets nhl-turnering. det gick inte riktigt som planerat. om du vill ha denna pokal eller något annat kiva pris så BESTÄLL HÄR > kronprisernas webshopalltid öppet. jag & pappa är trevliga människor så vi garanterar helt hiskeligt bra kundservice.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress