Janina Kronlund


Johanna.
på lördagen hade jag dejt med johanna. vi skulle till marco polo men vi hade inte bokat bord så vi fick börja med att vänta en halvtimme. vi gick istället iväg för att köpa biobiljetter, karkki & dricka och när vi hade allting i skick så gick vi tillbaka till pizzarestaurangen. beställde en calzone med medwurst & buffelmozzarella och åt mig raka vägen till mathimlen. johannas pizza såg inte heller dålig ut, om vi säger så.
 
 
bion började halv tio, visste egentligen inte om jag skulle våga se den först - har blivit en sådan mes här på äldre dagar. vi såg filmen it och så här efteråt skulle jag nästan kunna se den igen. jag gillade den. ibland satt jag och kikade mellan fingrarna för jag var rädd för att hoppa till eller skrika, men på flera ställen skrattade jag högt. att få följa med ett gäng i yngre tonåren var mer än underhållande.
 
om du är ett riktigt fan av rysande skräckfilmer så är denna kanske ingenting för dig, eftersom skräckscenerna kändes passligt överdrivna. dessutom kändes den aningen för lång, jag hade behövt en paus mitt i för att orka koncentrera mig ända till slutet. i alla fall kan jag nu tala om för er att att jag inte började gilla clowner mer av att se denna film.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress