Janina Kronlund


Skrivbord.
 
långt efter avslutade studier kom jag fram till att jag var i behov av ett skrivbord. under en liten tid undersökte jag stadens utbud och hittade till slut ett fint, som mamma körde hem åt mig. fick omorganisera lite: gjorde mig av med en golvhylla och skuffade sängen närmare fönstret, så öppnade sig ett litet utrymme som lämpade sig perfekt för mitt nya skrivbord. hehe, sist jag hade ett skrivbord var jag tolv och det satt ihop med min högsäng.
 
 
min egentliga orsak till skrivbordsköpet var den stationära datorn, det funkade inte riktigt att ha den stående på kabelrullen i vardagsrummet (där den stått ända sen jag köpte den). behöver ha ett stadigt bord att skriva på, går inte att sitta på golvet hur länge som helst :D
 
pallen är ju inte ett av de bästa alternativen, men den får lov att duga än så länge. kan inte tänka mig att ställa en ergonomisk datorstol framför denna fina skapelse, men någonting måste jag komma på. tips tas gärna emot ;)
 
Greta Peetre

Fina bilder! Vilket snyggt inlägg <3
Kram// http://gretas20.se

TIDSTJUVEN

Snyggt! :D Jag är också på jakt efter ett skrivbord. Men vill ha ett lååååångt som typ täcker en hel vägg. Får kanske snickra ihop någonting själv i värsta fall.

Svar: ååh dröm!! :D tänk om man hade ett hus alltså ;)
JANINA KRONLUND

Isabella

Hej,
Vart har du köpt ditt skrivbord?

Svar: Hej! Googla "Jysk Tamholt" så hittar du det 😊
JANINA KRONLUND

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress