Janina Kronlund


Halloween.
 
årets halloween firades tillsammans med josefina och daniela hemma hos den förstnämnde. hon hade fixat ihop ett riktigt halloweenkalas bestående av pumpor, serpentiner, chokladkaka, tacopaj, sallad, nachos med tacosås / guacamole / sourcream och inte nog med det, till och med en halloweenbål! wauu!
 
 
det blev en riktigt trevlig kväll i form av skratt och mys och diskussioner om allting mellan himmel & jord. lite innan tio åkte vi iväg till ollis där jag spelade musik all night long. vi valde den bästa outfiten för halloweenlördagen och priset (från kronpriserna såklart, webshop häär) gick till en sjukt söt panda! bra vinnare.
 
 
själv hade jag sjukt varmt i min zebradräkt, som egentligen är en mysfleecedräkt som för tillfället finns att köpa på lindex barnavdelning. aldrig varit lika nöjd över att komma hem och få gå i duschen som jag var efter gårdagskvällen.
TIDSTJUVEN

Wow, vilken satsning med allt från halloweenbål till matchande sugrör :D Jag köpte en pumpa för ett par dagar sedan men har inte kommit mig för att karva den ännu. Får göra en vinterpumpa istället för en halloweenpumpa.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress