Janina Kronlund


Första snön.
snön lade sig över staden igår och skapade minst sagt lite panik i trafiken. bor ganska nära en skola så det är livlig trafik om morgnarna, men idag visste nog ingen åt vilket håll de skulle köra. bra lunch & bra jobb även om det varit en ganska lugn dag.
 
efter jobbet sprang jag in på kicks för att byta ut lite smink mot annat. råkade välja fel färg igår när jag handlade inför halloween som infaller nu i helgen. ska spela på ollis på lördag så antar att vi ses där? ;) har också hunnit träffa både min pappa och min kostrådgivare denise, samt diskat, tvättat lite kläder och skickat iväg en fråga till mitt försäkringsbolag. helt-okej-effektiv för en torsdag, med andra ord.
 
 
har varit så nära till tårarna flera gånger idag när jag läst nyheter om milikillarnas tågkrock i raseborg. jag är så otroligt ledsen för familjerna som fått sorgebesked hem idag. det finns inga ord och svenskfinland gråter precis som vi gjorde på den där mörka hösten för åtta år sedan. ta hand om varandra, vi har bara en viss tid här på jorden. en viss tid per person. att göra så mycket bra som vi bara hinner. men man blir så ledsen när någon inte får tillräckligt med tid och lämnar oss alldeles för tidigt.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress