Janina Kronlund


Tüesday.
 
hejhej mina kaffebönor. en snabb recap om livet; förra veckans fredag hade vi lillajulsfest med jobbet på butcher & banker. bra ordnat och god mat! när gänget sedan gick vidare till konserten i rewell center så smet jag iväg till ollis. vaknade till lördagens solnedgång (den var rätt fin). lördagskvällen jobbade jag på ollis och det var lite roligare än normalt eftersom partypeoplen hade så sjukt mycket energi och feelis (sådant smittar av sig).
 
på söndagen gjorde jag ingenting annat än att vara med tobias ♥ guldvärda moments när vi annars bara ses ungefär varannat veckoslut. måndagen kickade igång en ny arbetsvecka och nu ska jag hemhem, ska ut på promenad med doggen och sedan bjuder mamma på mat. vackert så.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress