Janina Kronlund


Julklappsönskelista 2017.
tjugofem. så gammal har jag hunnit bli för att komma till denna sanning: jag behöver ingenting. allt jag önskar mig klarar jag mig utan. jag har allt jag behöver ♥ men efter att ha skrivit ett inlägg om hur lätt det är att köpa present till en person som klart och tydligt uttryckt vad hen önskar sig, så kan jag ju inte vara sämre.
 
 
 
1. en underbar sänggavel som jag hittade på anna-lenas inredningsblogg, den finns att köpa här. min säng är 180 bred och beige, om någon råkar behöva den informationen ;)
 
2. alldeles ljuvligt armband, finns att köpa här och högst antagligen också i hovisepäts butik. favoriter: mörkblått & roséguld, svart & guld.
 
3. så fin klocka, finns här och högst antagligen också i hovisepäts butik. presentkort är ju förstås aldrig fel. jag är lite osäker och vet inte om jag eventuellt skulle vilja ha lite mer gulddetaljer? eller en brun variant? men denna är hursomhelst galet snygg.
 
4. varm halsduk från by malene birger, i en neutral färg; gärna mycket grått eller svart eller mörkbrunt. dessa finns på både zalando och zoovillage, men jag skulle rekommendera att gå till karisma först.
 
5. en sjal från by malene birger, typ den här. kan också finnas på karisma. 
 
6. ett lite längre halsband i guld. äkta eller oäkta spelar ingen roll :) dessa exempel är snabba plock från h&m men sådana här halsband finns antagligen lite var som helst. 
 
7. presentkort överlag går alltid hem! säde, h&m, lindex, indiska, gina tricot, massör, ihohud eller vasa day spa, indisk huvudmassage på sports club/ladies club, citymarket eller prisma, ja i princip vart som helst :D
 
8. böcker, helst på svenska eller engelska men finska går också.  helst snygga böcker som står fint i hyllan sedan, men jag skulle förstås aldrig heller tacka nej till en pocketbok. romaner, deckare, det mesta går nog hem. jo nesbo eller dan brown. eller någon författare jag aldrig hört talas om. kanske någon kiva receptbok om smoothies eller hälsosam mat? alltså ja, listan kan göras lång!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress