Janina Kronlund


Daniela 25.
 
kan vi diskutera om hur lätt det är att köpa present till någon som klart och tydligt meddelar vad hen vill ha? aaaah så skoj! istället för att fundera mellan olika sakalternativ, så kan man fundera på olika alternativ av en speciell sak. en sak som man vet att någon önskar, en sak som kommer bli uppskattad. yes!
 
nu pratar vi självklart om att införskaffa present åt daniela som bjöd in till tjugofemårskalas i helgen :D karolina litade på att jag skulle hitta något bra så jag begav mig ut på jakt.
 
att fundera ut någonting var inte helt för svårt, eftersom daniela precis skrivit en önskelista på vad hon ville ha. plockade ut välutvald info från listan, typ att hon ville ha en vattenkokare för hon dricker så mycket té. någon vattenkokare blev det inte (tur att någon annan kom med en sådan) men istället det godaste téet med det vackraste namnet. faithful friend, vad är nu finare än det.
 
lite smått & gott blev det, och medans jag var på jakt med josefina så hamnade vi vid godishyllan på citymarket. vi visste ju att daniela tycker om choklad, men vilken skulle man köpa? som tur finns det en lista där daniela rankar de tio bästa chokladsorterna. men orka scrolla eller leta? som tur finns google. danielasdagbok choklad var allt jag behövde skriva in för att hitta rätt inlägg och därmed för att köpa chokladen med stort c.
 
 
så mitt bästa tips för dig som önskar dig något - BE OM DET!
hur kul är det inte med presenter man verkligen vill ha?
 
 
 
nå hur kiva är inte sedan det här gratulationskortet? nästan så jag hade kunnat köpa ett åt mig själv som prydnad. this is everything. monstera, palmer, ananas, party, flamingos och guld. som sagt, detta är allt.
 
 
om själva festen måste jag säga att jag hade så sjukt roligt! det var skoj att diskutera med gamla bekanta men jag älskade speed-datingen där jag fick prata med alla människor som inte var från vasatrakten. så skoj! jag vill inte ens plocka ut människor som det var extra kul att diskutera med eftersom alla var så bra? ♥ wauutsi. (stal bilden av daniela hehe)
 
 
på senkvällen tog vi taxi in till stan och bästa baren, såklart. skojskojskoj! denna kväll går ändå till historien som en sådan kväll då man bara borde blivit kvar på själva festen, så huippu tyckte jag det var :)
 
Danielas Dagbok

er present va så sjukt HÄRLIG!!! Tack ännu <33333

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress