Janina Kronlund


Ledig torsdag.
att få ha en ledig torsdag på grund av att det är kristi himmelsfärsdag - det är väl en ganska stor guldkant på vardagen? med fredagsfiilis gick jag från jobbet i onsdags och skickade samtidigt iväg ett meddelande åt min olliskollega som skulle jobba på kvällen. bönade & bad om att jag skulle få jobba istället för honom, och det gick ganska fort och lätt igenom :D
 
så vid tio hoppade jag upp i båset och inväntade stadens partypeople! jag var lite förbluffad över hur mycket folk det var ute, hade verkligen inte förväntat mig så där mycket människor :) men det var kul! nästa gång spelar jag på skolavslutningen, och sedan tar jag lite sommarlov (kan hända att jag hoppar in vid behov ändå).
 
 
det bästa var ändå tobias överraskningsvisit till vasa! hade ingen aning om att han skulle komma, trodde att han skulle jobba idag :) blev så glad, så himla överlyckligt glad. idag bjöd mamma & pappa med oss på middag till strampen. åt så mycket att jag rullade ut efteråt. för min del blev det lite fisktallrik, falafelmiddag, glass med jordgubbar och en halv himmelsk pavlova. har inte ens orkat äta kvällsbit. tack ♥
 
även om jag hade fredagsfiilis redan i onsdag så får jag ju uppleva den riktiga fredagsfiilisen imorgon, wihoo! nu ska jag försöka somna. imorgon är jag back to basics och funderar på varför jag inte gick och lade mig tidigare. vet inte vad det ska ta för att jag ska lära mig. puss godnatt babes.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress