Janina Kronlund


Midsummerwëek.
en vild vecka med vilda planer uppenbarar sig! förra veckan hade vi ingen aning om hur midsommaren skulle spenderas i år, men nu börjar en liten plan att gro. pusselbitarna liksom faller på plats av sig själva. kan hända att man kommer ganska långt på traven om man ber den stora folkmassan om ditt & datt på facebook.
 
idag efter jobbet så har jag träffat min kusin kitty och diskuterat allting mellan himmel & jord ♥ vi besökte minimani för att gå igenom inredningsavdelningen och sedan körde vi till citymarket för att veckohandla. vuxenpoängen bara sprudlar när man glatt plockar ner hushållspapper och tvättmedel i korgen (nånäää vuxenpoäng får man först när man handlar tråkiga saker skuffande på en kärra istället för bärande på en korg). igår gjorde jag världens godaste makaronilåda så den blir bra dinner i några kvällar framöver.
 
 
wehoo vad jag ser fram emot midsommaren, håller tummar & tår för fint väder! här går jag runt och lånar tobias lite för stora, mysiga t-skjortor. i smyg väntar jag på hösten så att han ska komma tillbaka till vasa. men först av allt. sommar. härliga, härliga sommar. nu måste man njuta. pusspuss
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress