Janina Kronlund


Wärlax.
 
jag är så förvånad över mängden som kikar in här varje dag, även om uppdateringen är lite si som så. galet tacksam i vilket fall som helst, men mest av allt är jag nog förvånad. vad är det som får er att klicka in er här, vad är det ni vill läsa om? jag vill ju tro att ni alla är familj, släkt och vänner som bara vill hänga med i vardagen, men inte vet jag. tack i alla fall och puss på nosen ♥
 
 
i lördags var det så underbart vinterväder att vi körde ut till värlax! vi inspekterade bygget av våran "lilla stuga" vars huvudsakliga uppgift är att agera strandbastu. det blir också ett litet kök, ett litet vardagsrum och ett sovloft - perfekt när man är lite fler människor på villan. egentligen ville jag ha en midsommarfest nu i juni, men jag tror den måste skjutas upp till 2018 då hela stugan och hela gården förväntas vara klar ;)
 
mamma och pappa hade gjort upp en eld att värma sig vid eftersom det blåste ganska kallt. vi grillade korv och kastade lite boll åt hugo, innan vi körde tillbaka till stan för att jobba partyjobb. sjukt bra feelis i lördags, det är de kvällarna man lever för.
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress