Janina Kronlund


Vintervardagsrum.
hejhej mina små tisdagstroll. jag vill bjuda på en bild från vardagsrummet, tagen under veckoslutet eftersom det är den enda gången under veckan som jag är hemma när det är tillräckligt bra ljus här :D mörka, svarta bilder är inte alls lika mysiga att kolla på. blir så inspirerad av allt det där som är grönt, så därför har en guldpalm flyttat in här, hur fin är inte den?
 
nu är jag på jakt efter den perfekta vardagsrumslampan. jag har tittat på några lampor, men kan inte riktigt bestämma mig. skulle helst av allt låna hem alla lampkandidater och se vilken som passar bäst in. känns som om molnlampan skulle göra sig bäst i ett drömmigt sovrum istället.
 
vill ha något mer konkret och abstrakt, känns det som. något hårt. något som antingen passar in eller blir bra kontrast till de annars raka linjerna i vardagsrummet. mattan går lite hand i handske med lampan så jag skulle gärna flytta den också. kanske den stora mattjakten blir nästa projekt efter att lampan valts ut?
 
Emma

Men titta så fint! Underbart! 🌴✨😍

Svar: <3
JANINA KRONLUND

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress