Janina Kronlund


Snapshots.
 
på spåret-inspirerade krogshowen på veijin hade premiär på ollis och jag & emma gick dit för att förgylla våran fredagskväll. det som är härligt med på veijin är att showen drar en publik som man trivs så sjuttons bra i. man hinner diskutera en sväng med många människor som inte längre är ute varje helg ;) människor som kanske redan slutat studera, människor som har ett annat liv än att springa på krogen varannan lördag. fina människor man ser alltför sällan helt enkelt. på veijin del två, nu på fredag! vi ses där :) 
 
 
daniela (blogg) hälsade på mig på måndagskvällen och vi lagade lite mat! föreslog att vi skulle göra pasta carbonara och så säger hon att hon inte tycker om bacon. jag vet inte hur det är möjligt?! hur kan man inte tycka om bacon? :D halft-chockerad-på-skoj så kom vi överens om att vi lagar en kycklingpasta istället. perfekt måndagsmat.
 
 
denna lilla svarta pärla till doggo lånade jag & tobias av isabelle en lördag för någon vecka sedan. emma var i bra händer som fick besöka ollis och allting. själv vill jag påstå att hon hade det sjukt bra tillsammans med oss, men hon var nog rätt lycklig när belle kom för att hämta hem henne :D
Emma Cecilia

Hahah pasta carbonara 😍 Men kycklingpasta lät inte helt fel det heller, får jag skriva upp på veckans matlista 👌

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress