Janina Kronlund


Filmtips.
jag ser ganska sällan på film. oftast blir det ett serieavsnitt (sällan en hel serie, mer lite lösplockade avsnitt här och där), men med tobias kollar vi oftast dokumentärer. ibland är de riktigt intressanta, ibland väljer vi sådana vi senare undrar varför vi ens har valt.
 
igår såg jag en film med härliga blake lively (serena i gossip girl, hur många filmer hon än skulle göra kommer hon alltid att vara serena för mig). den hade bra betyg på netflix och bra betyg på imdb, så jag tyckte det verkade lovande. och vilken film sedan! jag älskade den. älskade detaljer som inredning, filmvinkel, klädval, frisyrer, elegans, citat, vändpunkter och kloka förklaringar. berättelsen tilltalade mig djupt. alltså, jag älskade den här filmen och jag vill att ni ska se den.
 
för att inte spoilra filmen så tänker jag inte berätta någonting om den. egentligen borde man kanske inte ens se trailern, men jag lägger in den här så att den kanske kan hjälpa mig övertyga er om att se den. ha inte några förväntningar. min all-time-favourite-movie är the notebook, så ni vet hurudana filmer jag gillar. om du inte sett the age of adaline så tycker jag du ska se den direkt :)
 
Danielas Dagbok

ja va just på jakt efter filmtips, tackis!

Svar: nå men bra!! :D du får återkomma sen med din åsikt ;)
JANINA KRONLUND

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress