Janina Kronlund


Femtonde februari.
för att effektivisera arbetskraften och få finland på bättre fötter så ska man nuförtiden jobba 38 timmar i veckan istället för det tidigare 37,5 timmar. därför är min onsdag en halvtimme längre än alla andra arbetsdagar. imorse började vi med att dricka kaffe och kalasa på en sockerkaka som en kollega hade med sig. ganska bra.
 
efter en halvlång arbetsdag kom jag hem efter fem och var redo att byta till mjukiskläder och slänga ner mig i soffan. hungrig som en varg. och så finns världens bästa tobias ♥ gissa om han inte hade lagat en jättegod räkpasta som serverades med en lyxig lax? alltså åååh himlen. mådde så bra. jag älskar räkor. och lax. och pasta. och så vidare.
 
dessutom hade han köpt hem en jättestor skål med lösgodis samt en coca-cola i glasflaska. alla vet att coca-cola är bäst i glasflaska :D näst bäst i burk. inget att klaga på ur platsflaska. sämst ur kran. dagens lycka är gjord. tulipserna på bild var vändagsmyspresent av emma
 
kira

men åååh *hjärtögon*, vardagen kan va så lajvet ibland!

Svar: <3<3
JANINA KRONLUND

Ida

I Sverige är det 40 timmar i veckan som gäller. Så njut av de två "lediga" timmarna!! ;) ;)

Svar: nå giss om jag gör ;) ha förstått att de e mer jobb där i svenneland, kämpa på! puss babe
JANINA KRONLUND

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress