Janina Kronlund


Musikaler och liv.
HEJ!!! livet rullar och på som vanligt, mestadels jobbar jag med ett eller annat. är det inte dagsjobb eller partyjobb så är det företagsjobb. lite skoj har hursomhelst slunkit sig in i mitt schema. en fredag samlades släktens kvinnor för att gå på musikal. det var jag, mamma, mummi, tre kusiner och min gudmor som gick på musikalen billy elliot på stadsteatern. helt fantastisk! alltså musikaler i mitt hjärta ♥
 
 
en frostig måndagskväll gick jag & janina och såg övismusikalen och det var ett sant nöje! så sjuttons duktiga människor som bjöd på övertygande skådespeleri, fantastiska låtval och underbara stämmor. vi gick sjungandes därifrån och jag funderade sju gånger på varför jag aldrig sökte in till musiklinjen, tänk hur skojigt man skulle ha haft (hehe min orsak back in the days var väl att jag inte kunde bestämma mig för vad jag ville mest: musik, bildkonst eller engelska. tråkig man är som valde den vanliga linjen. fast jag hade tre bra år ändå, skulle närsomhelst kunna gå om dem hehe).
 
 
jag har hunnit träffa emma & larissa över en massa bra diskussioner. härliga människor ♥ det blev lite glögg-mega-mys hemma hos emma och än en gång beklagade vi oss över att vi ses så sällan :D ojoj när man är så gammal att ens scheman är svåra att pussla ihop. förra veckoslutet var tobias i vasa och jag har inga ord, han är bäst. är supertaggad inför helgen då jag får se honom igen.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress