Janina Kronlund


Skyroom.
 
ifall man vill ha en drink eller tre så är mitt favoritställe skyroom. jag och emma ville ju besöka det redan förra året, men då var det stängt. med nya tag gick jag dit med tobias. denna gång hade vi turen på vår sidan (kan eveeentuellt hända att det var för att vi besökte stället på en lördag this time) och det var öppet.
 
vyn från skyroom var minst lika bra som jag kom ihåg den. terassen sprudlade av liv och bartendrarna levererade goda drinkar med empire state building i bakgrunden. djn spelade helt sjuttons bra och jag satt mest och njööööt. sjöng kanske med lite. hade bra diskussioner. konstaterade hur bra livet var. SÅ. BRA.
 
TIDSTJUVEN

Wooow!

Svar: ELLER HUR!
JANINA KRONLUND

Danielas Dagbok

Alltså hur fantastiskt ser inte det där stället ut?!

Svar: DE E BÄST!! :D absolut värt ett besök nästa gång du e i nyc! :)
JANINA KRONLUND

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress