Janina Kronlund


Nynäshamn.
oftast när jag flyger så är det via arlanda och det gjorde jag också när jag kom hem från resan till usa. jag hade fortfarande semester, så jag blev kvar i stockholm och tog expresståget in till stan, där patrik hämtade mig. började med att sova alldeles för länge och var nog inte det bästa sällskapet under min vistelse, jetlaggen var ett faktum! :D
 
jag fick i alla fall träffa min fina gudson liam för första gången och hänga med världens bästa emma. hade vi tänkt detta för fem år sedan när vi åkte hem från våra liv i new jersey? förmodligen ♥
 
 
rökeriet i nynäshamn, så himla bra restaurang med mysig inredning och härlig hamnterass. detta ställe besöker vi nog varje gång jag hälsar på!
 
 
jag tog till och med ett dopp. det ni! den andra augustiveckan bjöd på ganska behagligt vatten. så där så att man började sakna simturerna man gjort efter sommarens värmebölja, ni vet, när vattnet är så där passligt ljummet. synd att det inte kom någon sådan sommar i år. men nynäshamn var så bra att jag bara ville bli kvar.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress