Janina Kronlund


Clarion.
det är helt okej att välja det sista flyget hem, ni vet, för att man ska få njuta av så många minuter weekend som möjligt. i söndags blev mitt flyg inställt, alla medpassagerare suckade och stönade när vi fick infon.
 
men ni vet hur man alltid hittar någon känd person på flyget från arlanda till vasa? jag hade hittat min högstadiebästis charlotta och min yrkeshögskoleklasskompis mikaela (vi tre spelade fotboll tillsammans under tidigt tvåtusental). tillsammans traskade vi iväg mot ett av hotellena på flygplatsen, checkade in och somnade.
 
en god fyra timmars sömn hann det bli, innan det var dags att stiga upp och traska iväg på frukost. sov en timme till i flyget, hämtade jobbnycklarna hemifrån och cyklade till jobbet. det bästa av allt var ändå att jag fick börja dagen med hotellfrukost, blir inte bättre än så ♥ några förlorade sömntimmar är ingenting i jämförelse.
 
 
early morning photoshoot.
allting tror man att man hinner med.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress