Janina Kronlund


Firmafest.
 
på söndagen var det dags för ollis årliga efter-pampas-firmafest! först åkte vi iväg mot powerpark, där vi fick racea i go karting! det var sinnessjukt roligt och jag har till och med träningsvärk nu dagen efter. fråga mig inte hur det är möjligt. men alltså verkligen, hur roligt som helst. det kommer jag definitivt vilja göra om. 
 
efter go kartingen åkte vi vidare mot glasbruket, bussen före och jag och tobias i bilen efter. jag körde eftersom dagsjobbet även kallar på måndagsmorgnar :) inget mig emot, fick njuta av trip, karkki, god mat och härligt sällskap ♥ firmafesttemat var 70/80-tal och cheferna hade satsat mest av alla :D vi utsåg våra ollisgulisar, alltså de nyaste i personalen som är med om sin första firmafest. det är tradition att de ska hålla program - årets gulisar viccan & nicke lyckades galant. i överlag en riktigt fin kväll som avslutades i att jag och hanna körde tillbaka mot wasa. somnade alldeles för sent, men det var det solklart värt.
 
tack finaste olliscrew, ni är guld rakt igenom ♥
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress