Janina Kronlund


Ett rum och kök.
det bästa med att jobba mitt i stan är att jag äntligen får luncha i stan :D med en undantagssommar så har jag jobbat sedan jag var 13 (vid sidan om skolan på kvällar, veckoslut och lov), ibland mer och ibland mindre. jag har oftast haft med lunch till jobbet, som vikarie/assistent åt jag ibland i skolans matsal, på anvia hade vi en egen lunchrestaurang. MEN NU, gott folk!!! nu har jag tid att sätta mig ner på en av stadens härliga lunchrestauranger, fem gånger i veckan. jag vill påstå att livet är lyxigt.
 
oftast lunchar jag med min härliga kollega sanni, ibland lunchar jag med någon underbar vän (hör av er om ni vill luncha hehe), ibland är vi ett större gäng från jobbet och ibland går jag helt ensam. det beror på dagen och hur lunchen passar in i allas scheman. vissa lunchpauser skrattas bort och vissa lunchpauser hinner man andas ut. bra lunch är lika med bra liv.
 
har förresten bara gott att säga om lunch på 1h+k! matportionerna kan beskrivas som passliga, man hamnar inte i matkoma men man får ändå alldeles tillräckligt. här under bjuder jag på bilder som gör mig hungrig. lax-och-räksallad, halloumisallad och rostbiffssallad. 10 poäng.
 
Johanna

Jess bra, två inlägg!! :D puss

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress