Janina Kronlund


Bästa nagellacket.
vill tipsa er om världens bästa nagellack, i alla fall om ni är lika förskräckligt dålig på att lacka naglarna som jag är, och lika värdelösa på att orka hålla dem i skick. med dessa lindex-lack är det hur enkelt som helst:
 
  • lacka naglarna med nagellacket, låt torka.
  • lacka naglarna en gång till, låt torka.
  • lägg på ett lager top coat, låt torka.
sjukt bra! för det första så blir färgen jämn och snygg, men för det andra så hålls den så i ungefär tre dagar, innan någon liten bit färg ens börjar lossna. lacket flagnar inte, utan när det kommer loss så kan du peta bort hela skalet med färg på en gång.
 
 
sist jag lackade naglarna med detta så var de snygga i en vecka. en vecka?!! ett underverk, med andra ord. jag håller hela tiden på med något (knapprar på tangenter, diskar, tvättar, städar typ) och de hålls fortfarande fina. andra lack jag testat flagnar redan nästa dag, så detta rekommenderar jag verkligen.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress