Janina Kronlund


Programvärd!
vill bestämt påstå att detta är en så sjuttons stor vinst för mig. att ens få frågan ifall jag vill ställa upp som programvärd på bloggalan fick mig att känna ett zoo i magen. alltså huuur roligt :D att dessutom få konferenciera tillsammans med nicke är en ära!
 
lär bli lite annat än vad jag är van vid (partylejon som kör fullt ööös efter någon förfriskande dryck vs sofistikerade människor som elegant närvarar vid fin tillställning) men vetja vi kööör! jag har ingen aning om hur maria & ida-marie kom att tänka på mig, men jag tackar & bockar så hjärtligt och känner mig sinnessjukt lycklig. det här blir bra! biljettsläpp imorgon, vi ses där! puss
 
Danielas Dagbok

sååå roligt!! <3

Svar: <3 <3 <3
JANINA KRONLUND

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress