Janina Kronlund


Lördagskväll
så kom jag till den dagen när jag nästan njuter av att sitta ensam hemma en lördagskväll. kan hända att det är för att jag redan jobbat natt tre gånger under den här veckan och att bara själva tanken på högljudd musik och festande människor inte alls lockar idag. lyssnar inte ens på musik i bakgrunden, utan njuter av fullständig tystnad. oj huhhu så skönt.
 
ikväll är det alltså jag, min dator och boken modeller för finansiell planering och analys som chillar i mitt medelhavskök. tände några ljus på ett fat där jag hade sjöstjärnor och stenar sedan förr, men saknar lite dekorationssand (måste införskaffa!). tänkte faktiskt koka en kopp té bara för att höja mysfaktorn.
 
nu ska jag skriva så att tangenterna ryker! :D puss, ha en stämningsfull allhelgonakväll!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress