Janina Kronlund


Julfeelis i november?
och med ens kom julkänslan. va? jag har aldrig varit en person som längtar efter jul. brukar få julfeelis max en vecka innan julafton. men nu sitter jag alltså här, i början på november, och scrollar igenom juliga saker för att försöka planera vilka små juldetaljer som ska få flytta in i lägenheten i december. vad händer.
 
 
bara titta på dessa ljuvliga julgardiner. är ganska säker på att jag kommer att byta ut gardinerna i vardagsrummet till ett par röda. bara det ger en helt annan känsla :) har två grå gardiner som smått gömmer sig bakom the-number-one-gardinz så de kommer ju passa perfekt med rött istället. dessa gardiner kommer från jotex.
 
 
så hemskt mycket mysiga saker. löparna är från jotex, resten från h&m home. vill ha allting. hursomhelst så kommer jag nog vänta en månad till innan jag tänker smälla upp någonting som har med julen att göra. det är ju ännu höst! skulle jag dekorera efter passande kalenderhändelse så skulle nästa vara thanksgiving, och då tänker jag typ lite strån, lantliga saker, en pumpa och torkade lönnblad.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress