Janina Kronlund


Futsal och Gala
 
novembermånads höjdpunkter är absolut damjan futsal tournament (bilder från tidigare här) och bloggalan (bilder från tidigare här). vad är oddsen för att båda evenemangen infaller under samma dag? helt galet.
 
jag kommer definitivt att medverka på båda. kommer spela futsal imorgon från 9.30 på morgonen, och någon gång mellan matcherna ska jag & nicke iväg till radio x3m. sedan blir det spel igen, därefter ska jag hem för dusch, smink och klädombyte, och kvällen kommer spenderas på galascenen. hektiskt liv men sjukt kul!!! :D är så taggad!
 
fyllde också i galalistan, scrolla lite neråt bara!
 
 
hur känner du dig inför galan 2016? känner mig galet taggad och är glad för att galadagen äntligen (så gott som) är här! kommer säkert att tappa programkorten och snubbla på klackarna och flyga ner från scenen men det är väl sådant som händer, så onödigt att oroa sig för något sånt :D

vem kommer du att gå på galan med? egentligen kommer jag ju dit ensam som mig själv i egen, ensam person, men här kan vi ju säga nicke. det är ju ändå honom jag kommer stå intill typ hela tiden så. någon förfest är det nog inte ens talan om, kommer sminka mig i rekordfart för att hinna till galan i tid.

har du din galaoutfit under kontroll? har jag någonting under kontroll? ska ha på en svart byxdress som jag tycker är skitsnygg. vad alla andra tycker kvittar egentligen (en enkel princip jag levt efter i tio år, och efter det ser nog gamla outfits ut också haha). sedan funderar jag på att eventuellt ha en HATT! älskar hatt. men det får vi se i morgon, får gå enligt känsla. lite gulddetaljer lär det också bli.

vilka tre saker kommer du garanterat att ha med i din väska? måste jag ha väska. gillar att ha det viktigaste i fickan :D kommer antagligen gräva fram någon liten plånbok att ha som väska. med mig ska jag ha telefon, bankkort och id.

har du övat på dina poser till röda mattan? näej, ska inte ens börja tänka på poser. får hellre vara naturlig och hamna på sjutton osmickrande bilder istället för att börja stressa poser :D

är det någon du inte mött personligen som du ser fram emot att träffa på galan? finns massvis med människor jag inte träffat, så det ska bli kul! kom snälla och säg hej så kan jag sköta snacket sedan om du inte vill :D  

vilken kategori i prisutdelningen är du mest taggad inför? kommer att få prata med alla vinnare vid varje prisutdelning, så jag är taggad inför alla kategorier.

vilken programpunkt kommer bli den roligaste? det här vågar jag nog inte svara på ännu, kanske den där jag & nicke skämmer ut oss mest hhåhåhå.

efterfesten hålls vid bank. vilken låt vill du absolut dansa loss till? wohoo! vill absolut dansa loss till något svenskt som norlie & kkv och samir & victor men också något norskt som freddy kalas, tix, bek & wallin :D för tillfället vill jag gärna ha något feelgood som man kan sjunga med till samtidigt som man kanske dansar eller hoppar. annars blir jag nog riktigt löjligt kickassglad över all möjlig edm.

spotifylistor: ska vi säg skandinavien (länk) och svensk guldgruva (länk).

om du skulle summera bloggåret 2016 med en mening, hur skulle den meningen lyda? vi kan säga så här: fantastiskt växande och trevligt omväxlande.

Norska laget

Hei! Vi må tipsa om låten gikk i bakken av dårli vane, hopet du spielt den då vi kmr til Vasa i januar :)

Svar: Välkomna till Vasa :D Ska lyssna på låten, säg till när ni är här i Finland!
JANINA KRONLUND

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress