Janina Kronlund


Fireworks.
 
vasa firar julöppning med raketer idag! råkade höra en hård smäll och fick bråttom att byta objektiv på kameran. hann tyvärr bara till slutet av fyrverkeriet, annars hade jag kanske hunnit få en riktigt snygg bild. men den här blev helt okej mysig ändå. och hörni, helt okej att njuta av fyrverkerier från min inglasade vöråstansbalkong istället för att stå ute och frysa.
 
idag funderar jag på kombinationen av chili och choklad. passar de verkligen tillsammans? vet att i alla fall fazer har en chilichokladkaka och jag får syn på inslag av chili i en massa chokladrecept (låter som att jag är jätteaktiv på bakningsfronten nu, vilket är ett falskt påstående). men någon som smakat? hur passar de ihop? vågar jag prova? älskar ju choklad som så, är typ lite rädd att chilin ska komma med en exotiskt konstig touch.
Emelie

Jag fullkomligt älskar chili-choklad!! ;)

Danielas Dagbok

ja tycker åtminstone int alls om kombinationen av choko å chili, usch :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress