Janina Kronlund


Nya babes
äntligen fick jag min förhandsbeställda telefon levererad till mig, som jag har väntat :) egentligen ville jag köpa en ny telefon direkt när min gamla gick sönder i aten, men när jag såg att samsung skulle släppa sitt nya flaggskepp så började jag tänka om. ville bara se. oftast går det så för mig. vill bara titta för att sedan tänka och bestämma. hursomhelst, plötsligt hade min kusin jesse beställt telefonen, så jag fick prova både den och virtualglasögonen. en heeelt ny värld öppnades och jag var såld! mitt microsim måste klippas till nanosim och jag vågar inte ta till saxen, så får gå och fixa det imorgon. sedan såå :D
 
TIDSTJUVEN

Oooh, najs! :D Och hej, klipp bara. Jag klippte mitt simkort enligt en mall jag hittade på nätet, och det gick bra. :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress