Janina Kronlund


Nittonde juli
ny och fräsch design, kanske bloggmotivationen höjs till skyarna? lustigt hur något som var lika självklart som att andas har blivit till ett tidsfördriv för stunder då man tycker att man hinner och helt enkelt känner för. satt och trixade med designen en stund, tycker fortfarande det är jobbigt att blogg.se skapat en "enkel designfunktion". kan förstå att den underlättar för många, men den begränsar väldigt när man inte kan trolla runt med kodningen som man vill. det gör att bloggarna i sitt utseende blir mer opersonliga, vilket jag tycker är tråkigt. hur som helst så fick jag ordning på kategorierna och arkivet. man har hunnit med en del under bloggens verksamhetsår (inne på nionde året), så det är skönt att ha allting delat i egna kategorier.
 
i och med att jag gick igenom alla kategorier för de resor jag gjort under de senaste nio åren, så blev jag ännu ivrigare på att resa ut i världen. resefebern har redan tidigare slagit rot i mig och det finns ju bara ett enda sätt att bli av med den. tittade på lite sensommarresor men hittade ingenting passande. jag har en weekend i oslo upcoming, plus att jag planerar åka till manhattan & new jersey lite senare i höst. vill också åka till stockholm där jag har både emma och hoai. men jag är så sinnessjukt sugen på något äventyr där man kan kombinera strandhäng & värme med kultur & utflykter. vi får se, vi får se. det finns så mycket att se.
 
vasa levererar med det grymmaste av sommarväder, så varje sekund ska tas tillvara på. det blir stunder i solen, stunder på stan, stunder med vänner och stunder på villan. får verkligen hoppas att det håller i sig ett tag, för man blir direkt sjutton gånger lyckligare! räknar mig nästan som en semesterfirare eftersom jag bara jobbar på ollis i sommar, och mitt arbete där känns fortfarande mest som ett roligt intresse :D att jag har lediga dagar känns så otroligt skönt, det är så här sommaren ska levas!
 
emsie

ååh såå najs! nu blev ja så sugen på ny design.. perus när nån byter så vill man själv å ha nå nytt :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress