Janina Kronlund


Tack för din tid med mig
från att min dag hade varit riktigt bra så blev den helt basic i bara ett ögonblick. skulle kolla tiden på telefonen, tappade den i marken och lyfte upp den för att beskåda att den inte fått en skråma. inte för att nämna the fact att skärmen är svart, telefonen är död förutom lysdioden som blinkar blått. något liv finns, men ingenting jag kan använda mig av.
 
kommer alltså att tillbringa drygt en vecka utan telefon, vilket också det kan vara helt smart att göra, men jag hade velat göra det frivilligt och inte för att jag är illa tvungen. ni kan kontakta mig via facebook, bloggen och e-mail, annars är jag helt off från allt som heter whatsapp, snapchat och instagram (här kan vi insätta fem riktigt starka svärdord). alltså gaaah, vad har jag gjort karma för att förtjäna detta?
 
hahahah förresten, hur ska jag vakna i morgon? minns ni förr i tiden, när man beställde ett väckningssamtal till telefonen på hotellrummet? jag hoppas den funktionen finns kvar..
emsie

kämpa bae

Svar: om int gigantti sen har min (ännu inte helt utvalda) telefon i lager på lördag så går jag sönder på riktigt :D hade så fina bilder som jag int ännu had flytta till datorn eller lagt upp nånstans :( you know the feels
JAE

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress