Janina Kronlund


Early Sundays
imorse vid halv åtta ville jag tänka "när har jag senast stigit upp så här tidigt på en söndag", men jag fick genast tänka om. förra söndagen vaknade jag klockan fyra och söndagen innan vaknade jag kvart i sex, så tidiga söndagar har varit min januarirutin. blickarna riktas ändå mot nästa söndag - det blir nog en sådan då jag inte ens stiger upp ur sängen. jag riktigt känner hur jag förtjänar det :D
 
idag har vi haft vår första examen och feelisen är ganska bra just nu! hade turen att få ha examen vid halv elva på förmiddagen, vilket innebär att man kan använda resten av dagen till att fokusera på morgondagens examen. tänkte försöka plugga en timme, luncha och sedan dra ut för att utforska lite (läs: hitta ett mysigt ställe där man kan plugga tillsammans med andra). centrala aten lockar till tusen :)
 
Danielas Dagbok

härlig bild på härlig tjej!

Svar: nåmen pusuja på en till härlig! :*
JAE

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress