Janina Kronlund


Äntligen hemma!
att direkt gräva fram en gammal telefon för att lägga in simkortet i den gamla, det var vad jag trodde att skulle vara det första jag skulle göra när jag kom hem. cirka två timmar senare sitter jag nu vid köksbordet och har inte ens lust att öppna resveskan. har jag klarat mig utan telefon i en vecka så klarar jag mig säkert någon timme till :)
 
ALLTSÅ tjugofyra timmar senare! ni vet inte ens hur skönt det är att vara hemma. har precis ätit lunch och mår allmänt bra. tänker inte göra någonting annat än att chilla (även om vintanden värker lite, haha) under hela dagen. ska ta en lång, varm dusch och så ska jag packa upp resväskan lite. ikväll känner jag att jag måste få gå till ollis och hälsa på alla fina människor där :D fontana skulle inte heller vara helt fel. vad ska ni göra?
 
Sarah

De e tråkigt o packa upp :P

Vilma

Åååh haha jag är alltid en sådan som packar upp väskan flera dagar efter att jag kommit hem

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress