Janina Kronlund


Thesisuppdatering 3.0
skickade in min thesis till min nya supervisor och förväntade mig att jag skulle få den tillbaka med både ändringskrav och förbättringsidéer. tillbaka fick jag svaret att mitt arbete är redo för att bli presenterat nästa vecka :D JAG KÄNNER MIG SÅ GLAD. min thesis är därmed ivägskickad för både language check och urkund check.
 
fick även arbetet som jag ska opponera, så det blir antagligen helgens läsning. ska ännu också trolla ihop en powerpointpresentation så att det blir roligare att lyssna när jag presenterar mitt arbete. nu ska jag fylla i en enkät om studierna på vasa yrkeshögskola, så att jag på måndag kan gå och ansöka om att få bli utexaminerad i slutet av denna månad.
 
jeee vad jag känner mig bra :)
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress