Janina Kronlund


Självständighetsmiddag
idag var det dags för släktens årliga självständighetsmiddag. till förrätt hade mamma bakat skärgårdslimpa, som toppades med räkröra och laxröra. huvudrätten bestod, som alltid, av kalkon och dess tillbehör. till efterätt var det en cheesecake med pepparkaksbotten :) mätt och nöjd, nu måste jag ta tag i kvällens jobb.
 
imorgon ska jag presentera mitt examensarbete, opponera en annan tjejs examensarbete samt skriva mognadsprov. mellan presentationerna och provet måste jag in till stan för ett möte. försöker att ta det lugnt, men just nu känns det faktiskt lite stressande. gör mig i alla fall redo för sista skoldagen ever på vasa yrkeshögskola. pusshej
 
Danielas Dagbok

så fin dukning, wow!!

Svar: tackis babe, ska säga det åt mami :') kraam!
JANINA KRONLUND

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress