Janina Kronlund


Önskelista
jag känner att det inte finns någon sak som jag verkligen behöver, så därför har jag inte önskat någonting av tomten i år. efter en stunds funderande över saker som jag vill ha (läs: kommer att köpa vid något tillfälle) så kom jag fram till att jag önskar följande:
 
1. två eller tre stycken ljushållare från inredningsbutiken minun/min på vasaesplanaden
2. vit mössa från h&m
3. maybelline infallible foundation i färgen 120 vanilla
4. maxfacor masterpiece max mascara i färgen svart
5. växt som i folkmun kallas elefantöra, från plantagen
6. presentkort eller bokad tid till massage, vart som helst
7. sjukt snyggt bord från kasenberg eller någon som kan göra liknande
8. presentkort eller bokad tid till frissan, malinmoy hair salon eller eijaartistica
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress