Janina Kronlund


Dröm
okej, så, emellanåt får jag upp ögonen för en riktig drömpärla som ligger långt utom räckhåll. man får ju drömma och därför tänkte jag dela med mig av pärlan till er. finns till salu på kotiovi (här) och alla bilder är lånade därifrån. detta hus är alltså beläget i västervik i vasa. jag är redo att flytta direkt, vad säger ni?
 
TIDSTJUVEN

OMG!

Svar: eller hur!
JANINA KRONLUND

emelie

ser helt underbart ut!! :D

Svar: håller med! (:
JANINA KRONLUND

Anonym

De va Rabbe Grönbloms hus, eller säkert bor väl frun ännu kvar. så jävla underba,

Svar: jaa jag hörde senare att det var hans hus! verkligen fint!
JANINA KRONLUND

FREEDOMtravel

Waow! Verkligen en dröm!!! Nu är jag iofs väldigt nöjd med vår husbåt ;) men i alla fall!!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress