Janina Kronlund


Härligheter & stressigheter
morgondagen är så fullspäckad att jag känner mig lite skyldig som tycker att jag har tid att skriva en liten lägesuppdatering, men jag måste :D igår plingade det på dörren och världens bästa fanny stod utanför! hennes kusin var den ende som vetat att fanny skulle komma hem för några dagar. för mig, kitty, fannys föräldrar osv. blev det en fantastisk överraskning! jag, kitty, fanny och gabi åkte ut till fannys villa för chill & catch up, kan inte ens placera det på härlighetsskalan :)
 
idag är det en massa plugg på schemat, för imorgon ska jag presentera ett grupparbete om wärtsiläs hr-aktiviteter utomlands och så ska jag skriva en tent i international human resource management. inte nog med det, går också en kurs som heter customer relationship marketing och grupparbetet som också ska presenteras imorgon är knappt påbörjat. så att, better get to work, over & out, puss & kram, vi hörs.
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress