Janina Kronlund


Skräckis
nåjo, hur man sedan ska kunna somna efter kvällens filmkväll med skräckfilm på schemat, det är en fråga som går att diskutera i ungefär tre timmar. satt och gömde mig bakom tekoppen medan jag valde filter på instagram samtidigt så satt emma och sökte bilder på söta valpar. ojojoj vad vi var rädda, jag tänker inte ens lägga in trailern på filmen sinister för att jag aldrig någonsin vill ha något att göra med filmen igen. vi borde bara ha stängt av tv:n mitt i och allt hade varit lugnt. nu ska jag försöka somna istället!
nannis från gamlis

Namn på filmen tack! vill testa kolla :D:D:D

Svar: sinister :D alltså hujj ändå!
JAE

daniela

ja såg en gång typ 15 minuter av filmen, å sen klara ja int av mera å måsta stänga av. Sku int ha sitt den ti slut fast ja sku ha fått 100 e :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress