Janina Kronlund


Onsdagsskola
"det feelar helt bra i hjärtat att vara duktig ibland" för att quoata emma som sitter bredvid mig i skolan just nu. vid klockan sju i morse var jag så nära att ge upp för att återigen sjunka ner i sömnens härliga värld, men andrés utlovade skjuts till skolan fungerade som inspiration för att stiga upp och get ready. emma kokade till och med gröt åt mig??! vet inte vad jag har gjort för att förtjäna denna lyx (jag menar, igår bjöd hon på både lunch och muffins, plus att jag halvt utan lov drack upp en del av hennes tékopp). det enda jag kan tänka på är detta som jag hittade när jag googlade when your friend gives you food:
 
 
idag är vi alltså i skolan från åtta till sexton. vi hade ju en obligatorisk skolvecka i våras då vi var på plats 8-16 varje dag, men bortsett från den veckan så vet jag inte om detta någonsin hänt under den tiden då jag studerat på vamk. i och för sig har det inte hänt ännu, men vi är ju på  god väg i alla fall :D klockan är elva och vi har slitit oss igenom international supply chain management och nu traskade vår study counselor precis in för att briefa oss om vad som händer (skolåret började ju igår). jag är så sjukt hungrig att jag ser fram emot lunchen och för en gångs skull så ska jag äta i skolan. varken jag eller emma vet var matsalen är så vi får gå på skattjakt, pusshej!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress