Janina Kronlund


Söndagar
gissa vilken tjej som denna söndag till ära bestämde sig för att sova ut utan att ställa något alarm? nå just det, och jag kan meddela att det var så sjuttons skönt. det var egentligen meningen att märta skulle jobba lillajulsturen på ollis igår, men hon åkte ner till helsingfors och för att hon inte skulle behöva stressa upp tillbaka till vasa så tog jag hennes tur :D sjukt skoj! älskar lördagar!
 
annars så sitter man här med en to-do-list som aldrig tar slut. ljuset i tunneln är att det bara är tre skolveckor kvar av detta år! först och främst ska jag i alla fall ta itu med korrektursläsningen av hankenkandin och sedan är det bara att börja checka av to-dos.
 
 
är sjukt taggad på att dra till gymmet för att chilla senare; exempelvis stretchningen lockar till tusen! har så ont i hela kroppens muskler att jag skulle göra vad som helst för en massage (som tur finns det massagestolar, next best thing). hursomhelst är jag galet stolt över att jag i förrgår sprang 10 kilometer på en helt okej tid. uppnådde inte mitt mål men vad kan man förvänta sig när man lever lazylife? dessutom har jag inte sprungit en sådan sträcka på vem vet ens hur länge. så ja, stolthetslevel tvåtusen! tacohej!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress