Janina Kronlund


Och där ljuset är
hej vänner! vad är det för motivationsfel man har om man verkligen inte klarar av att stiga upp på morgnarna? de enda gångerna jag lyckas är ifall vi har en viktig, obligatorisk lektion som hålls tidigt, eller ifall jag ska befinna mig på jobbet. att det dessutom är mörkt så långt in på morgonen gör mig sjukt omotiverad att lämna sängen. det handlar inte ens om att jag skulle ha sovit för lite, för jag sover lätt en god åtta timmars sömn, för att i tur och ordning stänga av alarmen och snabbt somna om. borde jag köpa en sådan där inställbar ljuslampa? har ni några erfarenheter om deras effektivitet?
 
idag har jag skött lite praktikarbete hemifrån och ska strax dra iväg till gymmet. har en god fiilis på att det skulle kunna vara ganska lite folk där just nu :) ska queuea ihop en träningslista på spotify och sen drar jag iväg. tycker man aldrig tränar lika bra som till grym musik! festar man? tränar man? livet är en fest! ska vi shotta eller squatta, länk.
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress