Janina Kronlund


That if my dreams will ever be
moro kamut! :D känner mig sprudlande glad idag! min kusin jesse fyller 18 år idag (fattar inte! jag har ju typ suttit barnvakt åt honom in the days) så vi ska iväg till singsby för att fira lite. ska bli kul att träffa den närmaste släkten också.

hittills idag har jag tvättat håret och lunchat asiatisk buffé på spices tillsammans med emma. guldagott var det, har redan för länge sedan hittat mina favoriter (kycklingen med cashewnötter och nudel-morotsblandningen och bara något så enkelt som vitt ris med sojasås, alltså åååh den asiatiska mathimlen) så jag föräter mig på dem varje gång. cyklade via voas för att lämna in emmamaes lägenhetsnyckel. hon åker på utbyte till tyskland under nästa läsår, så nästa gång hon är i vasa är på hösten 2016. känns bara lite galet!
 
nu ska jag fixa lite ärenden och sedan ska jag jobba lite! pusspuss snart är det helg!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress