Janina Kronlund


Sweet dreams,
 
haha passligt trött casual bish börjar tacka för den här dagen. jag har cyklat till jobbet i solskenet, alltså hallelujahh efter två regniga morgnar, jobbat-lunchat-jobbat-diskuterat med mina härliga arbetskamrater och slutligen cyklat hem. åkte hemhem för att grilla tillsammans med mamma & pappa, hur gott? grillmat om något är nog så guld så. och balsamico på sallad sedan?! om jag får välja så går balsamico före varenda existerande salladsdressing.
 
efter att vi hade ätit ute i solskenet chillade jag en stund innan jag började googla saker jag vill ha. det tog inte länge innan jag snodde åt mig bilnycklarna och körde dryga femhundra meter till motonet. kom inte ihåg att det var så nära :D med mig hem följde ett volleybollnät samt ett mega-yatzy-trä-tärnings-utomhusbruks-spel. ojojojjh vilken bra villalivssommar jag spår! här är nästa grej som jag bara hör kalla mitt namn ;)
 
jag skulle promenera hem men halvvägs så böt jag riktning och gick till kasper istället. sjukt mysig kväll tillsammans med kasse & anton, guldkillar som satte en lite extra guldig kant på min torsdagskväll. gick hemåt samtidigt som anton och konstaterade att de sena sommarkvällarna är på kommande nu. att gå ute i shorts, att inte ha någonting att hänga i narikkan, att festa varje lördag för att fira sommaren, att livet är lite enklare, att man inte behöver tänka på skolan. allt det där. the good life is here.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress