Janina Kronlund


Fyra år sedan
 
om jag trodde att tiden gick fort när jag gick på högstadiet så har jag fel. trodde jag det gick fort på gymnasiet så har jag fel. det är efter studenten som allting seriöst börjar ;) på lördag är det dags för årets studenter att fira till tusen, och jag hoppas ni gör det! hela studentdagen är en av de allra lyckligaste och roligaste dagarna som jag upplevt. jag gick omkring med ett stort léende på läpparna under hela dagen.
 
gymnasietiden var sjukt lycklig för mig. hade ingen direkt partner in crime i skolan men istället så hängde jag med allihopa. tyckte helt enkelt att abi-11 hade galet bra sammanhållning. jag älskade övningsskolan och jag är sjukt stolt över att ha tagit studenten därifrån. har till och med skolans namn inbroderat på min studentmössa hehe. här *klick* finns en tabell på hur gymnasiena i finland klarade sig i studenten i år. övis placerar sig på en snygg 18:e plats med som näst bästa svenskspråkiga gymnasium. jämförbart med gymnasierna närmast: vasa gymnasium 188, korsholm 201, lyska 317. det är intressant.
 
väntar på den dagen då denna tjej tar studenten, för då kommer jag att även oinbjuden traska in på estradan och sjunga med i skolans lystringssång. aah jag blir ju helt ivrig nu redan! ett du & ett jag blir tillsammans ett vi!
 
kitty

hui saken va paha pic

daniela

dendär bilden där du ligger på stenen e så sjukt fin

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress