Janina Kronlund


bara regn.
 
dagens bedrift var att fälla upp paraplyet, traska hemifrån till stadsbiblioteket och tillbaka. trust med, jag klädde på mig endast för detta. drog till och med på mig en mössa (jag älskar mössor, det negativa med sommaren är att man inte kan använda dem) men det är nog inget mössväder längre. kanske lika bra så eftersom vi lever på den sista majveckan. sommaren står och knackar på dörren.
 
josefina fyllde år i helgen så det firade vi tillsammans med hoai & emma idag. vi satt ute på vår inglasade balkong och hade det mysigt medan regnet öste ner utanför. framtidsplaner och fina mål diskuterades, nu har vi någonting bra på gång! återstår bara att se hur bra vi får allting gjort. emma hade bakat muffins med glasyr på frostingen, ni hör ju bara hur lyx det låter på en skala :D annat vi kalasade på var kex, choklad, vindruvor och ostar. hoai & emma var besvikna på att jag hade köpt ritz istället för tuc. fick höra mycket om detta.. ända tills det kom fram att de aldrig smakat på ritz-kex. tches! slutet gott, allting gott, hade en sjukt bra tisdagskväll!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress