Janina Kronlund


alla dom himlar jag besökt,
 
idag tänkte jag bara appreciata mina inneboenden lite extra. min lilla familj där vi alla har våra utdelade poster ;) eftersom jag är personen som klarar av att eliminera spindlar från balkongen så är det jag som håller posten som familjens fadersfigur. självutnämnt visserligen, men ack så sant. milja har så mycket bry-het i sig precis som en mother. emma är den yngsta av oss så därför har jag gett henne rollen som familjens kid. vet inte hur mycket hon håller med ("halåå var är mina nycklaaaar" och så kan hon typ ange exakta koordinater). idag har både emma & milja sett till att jag fått skratta lite extra mycket och ni ska veta hur lycklig jag är att bo ihop med just dessa två små valnötter. tänk att dom orkar bo med mig :D
emsie

....youuuuu

Svar: you ;)
JANINA

Miljoon

Såå sant! ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress