Janina Kronlund


Ain't nothing but a
min första tanke var att skriva hej. min andra tanke var att berätta hur mulet och trist väder det är i vasa idag. jag tänkte om, för det är inte alls vad jag vill berätta. istället tänkte jag skriva om hur behändigt det är att använda matbordet som kontor, bara guld! just nu sitter jag och lyssnar på miljas mysmusik medan hon håller på att koka soppa, sedan ska vi traska till butiken.

förutom att ha jobbat så har jag varit på möte på ollis. det är jag som får spela & underhålla på lördag då det är skolavslutning och ni vet inte ens hur taggad jag är! det ska bli så kul :D skönt med en lördag efter ett x-antal fredagar.
 
 
 
igår var jag, emma & milja ute och joggade några kilometer. vasa är så fint om somrarna :') hahah ja jag vet att det fortfarande är skitkallt ute men jag lovar att sommaren kommer helt jättesnart och att midsommaren kommer vara sjukt bra i år. bara så ni vet. (stal bilden av milja)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress