Janina Kronlund


Verklighet
 
pampasveckan är över, en vecka av omaloma har nått sitt slut och idag slet jag, emma & emmamae oss till skolan för att ta itu med alla responsibilities som vi så nätt (har tydligen hängt för mycket med viccan :D) lyckats blunda för under förra veckan. jag känner mig inte så passligt redo för att ta itu med ansvar, skolan, livet.
 
april kommer bli en riktigt busy månad. vi har förjävliga deadlines - två stycken grupprojekt och ett individuellt import/exportarbete som jag redan jobbat på i veckor (jobbat väldigt oaktivt, men jag har ändå jobbat på det). vi har tre statistikarbeten som ska göras och lämnas in. dessutom har vi i alla fall 6 tenter. annars bjuder april på påsk, dagsjobb, bloggloppis, spexföreställning, årsfest och uv-party på ollis.

om jag överlever detta så dååå vet ni! då ska jag ställa till med ett sådant kalas på valborgsmässoafton att ni aldrig hört om något värre :D
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress