Janina Kronlund


To make someone speechless
idag blev en sån där åk-hemifrån-på-morgonen-och-återvänd-på-kvällen-dag :) överlag har dagen varit riktigt bra! vi jobbade oss framåt på statistikkursen i skolan och på business to business marketing gick vi på en mässa som skolans tradenomstuderanden hade ordnat. riktigt roligt! sedan fick vi i uppgift att planera hur vårt företags punkt på en trade show skulle se ut. vi fick ut tentresultaten och jag scorade 30/30! sjukt roligt! jag kan inte vara annat än sjukt nöjd över resultatet :) jeee tummen upp!
 
 
jag gick lite tidigare från skolan för att hinna i tid till jobbet. snackade i telefon i en timme och sedan fixade jag lite beställningar. åkte hemhem för att umgås lite med mami, promenixa med hunden och försöka njuta i bastun medan hunden ylade utanför bastudörren :D all done & fräsch åkte jag hem till stan för att så småningom försöka somna. för tillfället lyckas jag ganska bra i mina försök att få tag på en man som jag tänker överraska big time! har man möjlighet att skänka lite lycka åt någon ska man absolut göra det :) en myrsloksgonattpuss åt denna fina värld.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress