Janina Kronlund


stop for a minute & see what you have
hej & välkomna till den sista dagen på veckan. för en gångs skull har jag inte känt några som helst lördagsskyldigheter. jag har försökt börja på lite diverse skoluppgifter men blev avbruten av hoai som bjöd mig på en bit mat. bättre så (; när jag kom hem kände jag att det var dags att kolla min favoritfilm en gång till - the notebook. i searched you but found my heart. alltså jag dör, denna film är min alla tiders nummer ett favorit! jag älskar älskar älskar the notebook och jag älskar att få gråta till den. satt och inspekterade skådespelarna, och så insåg jag att allies fiancé inte är någon mindre än supersnygga james marsden, som jag & fanny såg live när vi var på conan o'brien show för några år sedan :D

livet är så annorlunda när man studerar och bor i lägenhet. till lägenheten är jag inte bunden längre än fram till årsskiftet, men jag har hälften kvar av dessa studier. studielivet är roligt och ett liv för sig, men jag tycker det är lite svårt att vara fast på ett ställe och inte kunna flyga & leva som man vill. jag behöver ett äventyr. det är lite lättare att leva när man kan jobba lite för att sedan dra iväg lite. äventyr. ni vet. livet.
 
 
 
 
en kär west coast throwback som avslut på denna text och denna kväll, godnatt! :)
Ida

Så är du med på en roadtrip på Nya Zeeland till näst då? :D

Svar: LÅTER SJUKT ROLIGT! :D !! har du någon plan ;)
JANINA

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress